2012. január 23., hétfő

diszkólámpa discofény diszkófény hibátlan - Jelenlegi ára: 8 000 Ft *

Most újítattam és újítottam fel teljesen! Mozgató mechanikát (beépített mikrofonos = zene ütemére megy) szakember csinálta (Galaxysba) a foglalatokat pedig én cseréltem (kerámiafoglalatos, hőálló vezetékes reflektorizzók). 500watt-ot tudnak fejenként, de most csak egy 100 wattos 4000 lumenes reflektorizzót tettem beléjük ami szerintem bőven elég. 4000 órát bírnak amiből 1 órát mentek tesztüzemnek. Kívül kicsit kopottas és csúnya, de belül finom és új : D Ez még a diszkózás hőskorából van ebbe még van anyag van vagy 10 kg nem romlik el és ha valami netalántán lenne vele te, is megtudod csinálni, mert nem bonyolult : D De nem lesz semmi mert most kapott egy fullszervízt! Így szervízárba adom, ennél olcsóbban discolámpát ilyen állapotba nem kapsz én is azért adom el mert itt csak porosodik aztán ócskaságként nem adom el hát megcsináltam. Személyes átvételnél természetesen kipróbálás után viheted miután meggyőződtél hogy minden működik.


Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-22 21:55
. diszkólámpa discofény diszkófény hibátlan - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Fontos