2011. december 23., péntek

X-it felső eredeti xs-es gyönyörű, újszerű - Jelenlegi ára: 650 Ft

Üdvözöllek az aukciómon!
Gyönyörű X-it New York top, én 36-os méret voltam akkoriban, de izmos karú leányzóra nem ajánlom, ezért írtam Xs méretűnek, bár S van beleírva, szerintem kisebb, egyszer vettem fel, nagyon nehezen, aztán nem erőltettem többször, nagyon szoros volt és nem akartam tönkre tenni. Ha valakinek stílusa a rövid top így szilveszter tájban is, nagyon jó, alkalmi vétel, nagyon jó minőséget kaphat nagyon olcsón!
Vagy vedd meg nyárra! Teljesen átlátszó, csillogós gyöngyökkel. Csodaszép!
Mindenképp olvasd el a következő szövegrészt, minden termékem két hétig lesz fenn, utána külföldre utazunk, átvétel 16. -a után Szentmártonkátán lesz lehetséges, utána postázás már nincs, és interneten való kommunikáció csak Január 10. e után.
Figyelem!   Ha vásároltál, 3 napon belül vedd fel velem a kapcsolatot, különben negatív értékeléssel visszarakom a terméket.
Sok baba és gyerekruhát rakok fel folyamatosan, ahogy időm engedi, nézz körbe! Bizonyos mennyiségnél a fele postát állom, de ezt is előre meg kell beszélni!
Mivel sok mindent rakok fel, ha érdeklődsz valamiért, kérdezz, az a legtisztább, és akkor tüzetesebben átvizsgálom a bizonyos terméket, de egyelőre csak átfutva vannak fenn, és azokat a hibákat írtam le, amiről eleve tudtam, vagy elég szembetűnő ahhoz, hogy észrevegyem.
Ami kopott, bolyhos, vagy régi fazon, azt játszósként árulom, de ezek között is lehetnek egész szépek, valamint a játszósnak az ára is olyan, amiért megéri megvenni.
Lesznek 1 forintos aukcióim is!
Kérdezz, kérdezz, kérdezz!
Minden csak két hétig lesz fenn, nem indítok újra semmit!
Személyes átvétel csak a lakcímen lehetséges a XVII, kerületben!
Köszönöm, hogy figyelembe veszed ezeket!: )
Jó licitálást kívánok!


Jelenlegi ára: 650 Ft

Az aukció vége: 2011-12-23 00:15
. X-it felső eredeti xs-es gyönyörű, újszerű - Jelenlegi ára: 650 Ft

Fontos