2011. október 13., csütörtök

Solisun Sunlight Shower 47/SK álló szolárium gép - Jelenlegi ára: 180 000 Ft

KGY (Solisun) Sunlight Shower 47/SK álló szoláriumgép.
Típusa: KGy 47 Skd ("D" típus)
Gyártási száma: 4700 Skd D00043
ezüst-metál / sötétkék / fehér fényezéssel
Zseton automatika és időzítő, üzemóra számláló, ventilátor, stereo zene...
Nem öltözőkabinos.
Egy garnitúra csövet sem "koptatott" el. A csövek már nincsenek meg, mert elöregedtek az állásban és kidobtam őket. Illetve jobban megnézve találtam csöveket, de nem tudom, hogy mind megvan-e, az azonban biztos, hogy öregek.
Tényleg keveset ment, akkor viszont rendszeresen volt szervizelve Profisoli 5 garanciával.
Minden papírja megvan.
Szakszerűen szétszereltettem szállításhoz.
A FÉNYKÉP CSAK ILLUSZTRÁCIÓ! A csatolt kép egy öltözőkabinos gépet árbrázol, ez nem az. Csupán a stílusa és a festése miatt raktam fel.
Feltettem egy képet a szétszerelt állapotról, hogy illusztráljam, miért nem tudtam lefotózni. Mint jól látható, gondosan körberaktam mindenfélével a raktárban, hogy ne férhessen hozzá semmi. Azért a lomok alatt itt-ott látszanak a gép darabjai is... A látszat és a por ellenére teljesen jó állapotban van és gyakorlatilag azonnal szállítható.


Jelenlegi ára: 180 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-11 13:46
. Solisun Sunlight Shower 47/SK álló szolárium gép - Jelenlegi ára: 180 000 Ft

Fontos